40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Zonguldak’ta, yediği mantardan zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.
Olay; Gökçebey ilçesinde meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre; yediği mantardan zehirlenen S.K. (34), haber verilmesi üzerine bildirilen adrese gelen sağlık ekibi tarafından Gökçebey Devlet Hastanesi Acil Servisine kaldırıldı. Burada bir süre müdahale edilen S.K., tedavisinin devamı için Çaycuma Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.
Ereğli’de yaşanan trafik kazasında 3 kişi yaralandı
1
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3647 kez okundu
2
Çatıdan Atlayan Öğrenci Hayatını Kaybetti
3559 kez okundu
3
Kendini Asarak Yaşamına Son Verdi
3303 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2852 kez okundu
5
EREĞLİ’DE KAMYONUN ALTINDA KALAN ŞAHIS HAYATINI KAYBETTİ
2678 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.