40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Lig Kırmızı Grup takımlarından Vanspor, deplasmanda oynayacakları Zonguldak Kömürspor maçı öncesinde Zonguldak İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Lig Kırmızı Grup’ta Zonguldak Kömürspor’la karşılaşacak olan Vanspor’da Başkan Ferhat Kıyak ve yönetimi, İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş’ı makamında nezaket ziyaretinde bulundu.
İl Emniyet Müdürü Aktaş, “Meslek hayatımda ilk şark görevimi gurur ve heyecanla ifa ettiğim, Doğunun incisi Van’da kazandığım dostlukların neticesinde bizleri unutmayıp hatırlayan Vanspor kulüp başkanımız Sayın Ferhat Kıyak ve yönetimi sağolsunlar nezaket ziyaretinde bulunup vefa örneği gösterdiler. Bu vesileyle Vanspor’a başarılar dilerken, Van’ımızın güzel yürekli insanlarına, dost ve kardeşlerimize selam ve saygılarımı iletiyorum” dedi.
Ziyaretin sonunda ise Vanspor yönetimi, İl Emniyet Müdürü Aktaş’a günün anısına forma hediye etti.
‘Hastaneye gidiyorum’ dedi, bir daha eve dönmedi
1
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3644 kez okundu
2
Çatıdan Atlayan Öğrenci Hayatını Kaybetti
3556 kez okundu
3
Kendini Asarak Yaşamına Son Verdi
3300 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2849 kez okundu
5
EREĞLİ’DE KAMYONUN ALTINDA KALAN ŞAHIS HAYATINI KAYBETTİ
2675 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.