40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde bir kişi Koronavirüs salgın hastalığı nedeniyle yaşamını yitirdi.
Edinilen bilgilere göre; Bağlık Mahallesi Hatip Sokak’ta ikamet eden Cemile Arslan (60) yakalandığı Koronavirüs salgın hastalığı nedeniyle yaşamını yitirdi. Ereğli Devlet Hastanesi’nde bir süredir tedavi gördüğü öğrenilen merhume Arslan, bugün İskenderli Köyü mezarlığında Kovid-19 tebdirleri kapsamında kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi.
MOTOSİKLET TİCARİ ARACA ÇARPTI 1 YARALI
1
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3640 kez okundu
2
Çatıdan Atlayan Öğrenci Hayatını Kaybetti
3552 kez okundu
3
Kendini Asarak Yaşamına Son Verdi
3296 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2845 kez okundu
5
EREĞLİ’DE KAMYONUN ALTINDA KALAN ŞAHIS HAYATINI KAYBETTİ
2671 kez okundu