40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Kdz. Ereğli Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıtıldı. Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Muharrem Ayının hayırlı uğurlu olmasını ve bereket getirmesini dileyerek, vatandaşlara elleriyle aşure servisi yaptı.

Kdz. Ereğli Belediyesi, geleneksel hale getirdiği aşure dağıtımını bu yıl Muharrem ayında da sürdürdü. Çilekli kadın heykelinin yanında gerçekleştirilen aşure dağıtımında, vatandaşlar birliğin, beraberliğin, kardeşliğin ve paylaşmanın simgesi olan aşureyi paylaştı.
“MUHARREM AYI BEREKET AYI”
Başkan Posbıyık, konuşmasında “Hepinizi sevgi, barış, dostluk duygularımla selamlıyorum. Aşure günü etkinliğimize hoş geldiniz. Muharrem ayındayız, aşuremizi hazırladık. Bu günler, birlik ve beraberlik günleri… Bu duygularla bir araya gelebilmek önemli. Ereğli’mize, memleketimize hayırlar ve bereket getirsin. Muharrem ayımız hayırlı uğurlu olsun” dedi.

Mezarlıklar Müdürü Dr. Metin Avcı’nın okuduğu duanın ardından Başkan Posbıyık, Meclis üyeleri ve Başkan Yardımcıları kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure dağıttı.

KAYMAKAM ÇORUMLUOĞLU’NUN TAYİNİ ÇIKTI
1
Enerjide yeni dönem, Karadeniz Gazı ihracata açılıyor
7645 kez okundu
2
GÜZERGAHI DEĞİŞTİRDİ, YOLCUYU HASTANEYE GÖTÜRDÜ
4097 kez okundu
3
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3648 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2853 kez okundu
5
Yusuf’un Notları
2755 kez okundu