40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde fındık sezonunun başlaması ile birlikte vatandaşlar olgunlaşan fındıklarını toplama çalışmalarını sürdürüyor.

Ereğli’ye bağlı Çevlik köyünde vatandaşlar bahçelerindeki fındıklarını Çevlik Köyü Muhtarlığı koordinasyonunda imece usulü toplamaya başladı. Başta ekip başı Muradiye Bozkurt ve çok sayıda vatandaş günün erken saatlerinde fındık toplamak için yola çıkarken, günün sonunda ise yorgunluklarını fındık yiyerek ve çay içerek atıyorlar.

Öte yandan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, fındık hasadının sahil kesiminde 7 Ağustos, orta kesimde 12 Ağustos, yüksek kesimlerde ise 17 Ağustos’ta başlayacağını açıklamıştı.



İNTİHARA KALKIŞAN ADAMI POLİS İKNA ETTİ
1
Enerjide yeni dönem, Karadeniz Gazı ihracata açılıyor
7638 kez okundu
2
GÜZERGAHI DEĞİŞTİRDİ, YOLCUYU HASTANEYE GÖTÜRDÜ
4090 kez okundu
3
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3641 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2846 kez okundu
5
Yusuf’un Notları
2755 kez okundu