40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı süresince toplu ulaşımı ücretsiz hale getirdi.
DİYARBAKIR (İGFA) – Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı, Ramazan Bayramı dolayısıyla yurttaşların ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla önemli bir karar aldı. Alınan karara göre, kent merkezi ve ilçelerde toplu ulaşım hizmeti bayram süresince ücretsiz olacak.
Uygulama kapsamında 20, 21 ve 22 Mart tarihlerinde belediyeye bağlı toplu taşıma araçları yurttaşlara ücretsiz hizmet verecek.
Bayram ziyaretleri ve artan hareketlilik dikkate alınarak alınan karar ile yurttaşların ulaşımını daha rahat ve ekonomik şekilde sağlaması hedefleniyor. Ulaşım Dairesi Başkanlığı, bayram boyunca yaşanabilecek yoğunluklara karşı da gerekli planlamaların yapıldığını belirtti.
Kaynak: IGF Haber
Dört yıldır kusma şikayeti çeken kedinin midesinden buzdolabı vakumu çıktı
1
Yatağında ölü olarak bulundu
2486 kez okundu
2
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2242 kez okundu
3
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2086 kez okundu
4
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2067 kez okundu
5
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.