40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Bursa Büyükşehir Belediyesporlu güreşçiler Türkiye Şampiyonası’nda 3 madalya kazandı
BURSA (İGFA) – Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Kars’ta düzenlenen U15 Türkiye Güreş Şampiyonası’nda serbest stilde Bursa Büyükşehir Belediyesporlu güreşçiler 3 madalya kazandı.
Kars İsmail Aytemiz Spor Salonu’nda gerçekleştirilen U15 Türkiye Güreş Şampiyonası’na 81 ilden bin 504 sporcu katılırken, serbest stilde 415 dereceye grime mücadelesi verdi.

Büyük heyecanın yaşandığı organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyespor’dan Taha Öztürk 62 kiloda ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Şampiyonada mücadele eden diğer Bursa Büyükşehir Belediyesporlu güreşçilerden Ömer Murat 44 kiloda, Hamza Yakup Oran ise 100 kiloda üçüncülük kürsüsünde yer aldı.

Kaynak: IGF Haber
Bursa Büyükşehir'Den Hentbolda Kritik Galibiyet
1
Press67NET, yayın hayatına başladı!
1389 kez okundu
2
EREĞLİLİ MASTERLAR TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA MÜCADELE EDECEK
1285 kez okundu
3
BAŞKAN POSBIYIK: ÖNEMLİ BAŞARI; KIZLARIMIZI TEBRİK EDİYORUM
1210 kez okundu
4
“ALİ KOÇ, SENİ BU SEYİRCİYLE, GÖNDERECEĞİM”
1091 kez okundu
5
Ereğli Lisesi Türkiye Finalinde!
1015 kez okundu