40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu ve eşi Güney Hacıbektaşoğlu, Sezai Karakoç Kültür Merkezi’nde düzenlenen Zonguldak Maarif Öğretmenler Orkestrası ve Korosu Konseri’ne katıldı.
Müzik öğretmenlerinden oluşan 38 kişilik koro, geniş bir repertuvarla sahne alırken orkestra üyeleri de performanslarıyla geceye eşlik etti. Öğretmenlerin kültür ve sanat alanındaki birikimlerini yansıtan seçkin eserlerin seslendirildiği konser, katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.
Program sonunda emeği geçenlere teşekkür eden Vali Hacıbektaşoğlu, öğretmenlerin eğitim faaliyetlerinin yanı sıra kültür ve sanat alanındaki çalışmalarının da toplumsal hayata büyük değer kattığını vurguladı.
Kaynak: ATHA
‘Sessiz Kalan Evler’ Sanatseverlerle Buluştu
1
Press67NET, yayın hayatına başladı!
1375 kez okundu
2
KDZ.EREĞLİ POLİS TEŞKİLATINDAN JANDARMAYA ANLAMLI ZİYARET.
1003 kez okundu
3
BAYAT KÖYÜNDEN ÖRNEK KÜTÜPHANE AÇILIŞI.
942 kez okundu
4
BEUN Rektörü Özölçer, basın mensuplarıyla iftarda buluştu
914 kez okundu
5
Yığılca Derneği Yönetimi, Üyelerine İftar Verdi
878 kez okundu