40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı
MANİSA (İGFA) – Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ve birlik beraberlik duygusunu kentin dört bir yanına taşımak amacıyla il genelinde aşure ikramı gerçekleştirecek. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinlikler yoğun ilgi gördü.
Soma’da düzenlenen programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken Akhisar’daki programa Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte, kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Paylaşmanın ve dayanışmanın ön plana çıktığı program, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa’nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, “Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar’da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek” dedi.
Kaynak: IGF Haber
Dev Karate Organizasyonu Kocaeli'De Başladı
1
Yatağında ölü olarak bulundu
2486 kez okundu
2
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2242 kez okundu
3
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2086 kez okundu
4
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2067 kez okundu
5
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.