40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Türkiye Taş Kömürü Kurumunda toplamda 43 maden işçisinin Koronavirüs testi pozitif çıktı.
Zonguldak Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Başkanı Hakan Yeşil, Türkiye Taş Kömürü Kurumunda toplamda 43 maden işçisinin Koronavirüs testinin pozitif çıktığını söyledi. Yeşil, yaptığı açıklamada ‘Son zamanlarda madenlerde vakaların arttığını öğrendik. Şu anda madende 43 arkadaşımızın testi pozitif çıktı. Filyasyon ekiplerinin belirlediği 24 arkadaşımız da ev karantinasında devam ediyor” şeklinde konuştu.
BU SENE İDDİALIYIZ
1
Enerjide yeni dönem, Karadeniz Gazı ihracata açılıyor
7638 kez okundu
2
GÜZERGAHI DEĞİŞTİRDİ, YOLCUYU HASTANEYE GÖTÜRDÜ
4090 kez okundu
3
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3641 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2846 kez okundu
5
Yusuf’un Notları
2755 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.