40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
İçişleri Bakanı Sayın Mustafa Çiftçi, Valilerle Video Konferans Sistemi üzerinden “Güvenlik Toplantısı” gerçekleştirdi. Toplantıda asayiş ve kamu düzeni çalışmaları masaya yatırıldı.
ANKARA (İGFA) – İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ülke genelindeki güvenlik önlemlerini değerlendirmek üzere Valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) aracılığıyla bir toplantı gerçekleştirdi.
Toplantıda, asayiş ve kamu düzeninin sağlanmasına yönelik yürütülen çalışmalar tüm yönleriyle ele alındı. ,
Bakanlıktan yapılan paylaşımda, “Milletimizin huzur ve güvenliği için yürütülen çalışmaları titizlikle takip ediyor; sahadaki etkinliği her geçen gün artırıyoruz. Suç ve suçlularla mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğiz” denildi.

Kaynak: IGF Haber
Manisa Büyükşehir'E 'Mükemmel' Hak
1
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2230 kez okundu
2
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2075 kez okundu
3
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2056 kez okundu
4
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2013 kez okundu
5
Hükümlü ve yükümlülerin istihdamına yönelik işbirliği protokolünün toplantısını gerçekleştirdiler
1964 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.