40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların tören ve kutlamalara kolaylıkla ulaşabilmesi amacıyla 1 Mayıs Cuma günü kent içi toplu ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.
BURSA ( İGFA) – Bursa Büyükşehir Belediyesi, emeğin ve emekçinin yanında olmaya devam ediyor.
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde kutlama ve etkinliklerin coşkulu kalabalıklarla yapılabilmesi amacıyla BursaRay ve tramvay hatları ile resmi plakalı Burulaş otobüsleri, 1 Mayıs 2026 Cuma günü 08.00 ile 19.00 saatleri arasında BursaKart kullanmak suretiyle ücretsiz olarak hizmet verecek.
Uygulama, kent içi yolcu taşıyan hatlarda geçerli olacak.
Kaynak: IGF Haber
Bakan Uraloğlu Çorum Belediyesi’ni Ziyaret Etti
1
Yatağında ölü olarak bulundu
2485 kez okundu
2
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2230 kez okundu
3
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2075 kez okundu
4
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2056 kez okundu
5
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2013 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.