40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Kdz. Ereğli Belediyesi Mart ayı olağan toplantısının ilk oturumu, Belediye Başkanı Halil Posbıyık başkanlığında AKM Nikah Salonu’nda yapıldı.
Belediye Başkanı Halil Posbıyık, yaptığı açıklamada asfalt çalışmaları için hazırlıklara başladıklarını belirterek 150 milyon TL bütçe ayırdıklarını söyledi. Posbıyık; “Yaklaşık 150 milyon lira para ayırdık. Arkadaşlarımız bununla ilgili çalışmalar yapıyor. Acil olan yerlerin tespitlerini yapıyorlar. İhale hazırlıkları da başladı. 50 bin tonun üzerinde sıcak asfalt 200 metrekare emisyon asfalt için hazırlıklar son aşamada. Bu yaz, ihtiyaç duyulan yerlerde asfaltlama çalışmalarını yapacağız” dedi.
Kaynak: ATHA
GMİS Yönetim Kurulu, Üzülmez’de madenciyi bilgilendirdi
1
Yatağında ölü olarak bulundu
2486 kez okundu
2
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2245 kez okundu
3
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2089 kez okundu
4
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2070 kez okundu
5
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2027 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.