40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Kdz. Ereğli Belediyesi, Osmanlı Çileği üretimini yaygınlaştırmak için Ata Tohumu Projesi kapsamında ürettiği fideyi halka dağıtacak. Başvurular 26-27 Ekim’de Temizlik İşleri Müdürlüğü Park ve Bahçeler Birimi’ne dilekçe ile yapılacak.
Dünyada sadece Kdz. Ereğli’de yetişen, rengi, aroması ve kokusu ile diğer çilek türlerinin en lezzetlisi kabul edilen Osmanlı Çileği’ne sahip çıkmak, üretimini artırmak için çalışmalar yürüten Kdz. Ereğli Belediyesi, halka ücretsiz fide dağıtımı yapacak.
Belediyenin Delihakkı bölgesindeki tesislerinde Ata Tohumu Projesi kapsamında üretilen fidelerden almak isteyen vatandaşlar, Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü Park ve Bahçeler Birimi’ne 26-27 Ekim tarihlerinde bizzat başvuru yapabilecekler. Fide stoğu elverdiği ölçüde dağıtımlar gerçekleşecek.
Başvurular tamamlandıktan sonra 2 Kasım Salı günü saat 14.00’te Merkez Cumhuriyet Halk Evleri binasında dağıtım yapılacak.
İLK 3 SAAT İÇİNDE MÜDAHELE ÖNEMLİ
EKONOMI
Dünya’nın Turşusu İzmir’de Kuruldu…turşuyu En Çok Almanlar, Amerikalılar Ve İngilizler Sevdi
1
Enerjide yeni dönem, Karadeniz Gazı ihracata açılıyor
7590 kez okundu
2
GÜZERGAHI DEĞİŞTİRDİ, YOLCUYU HASTANEYE GÖTÜRDÜ
4036 kez okundu
3
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3590 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2792 kez okundu
5
Yusuf’un Notları
2745 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.