40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Koronavirüs salgın hastalığı nedeniyle 2 kişi hayatını kaybetti.
İlk vefat Ereğli’ye bağlı Ormanlı beldesi Sarıkaya Köyü’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre bir süredir Ereğli Devlet Hastanesinde tedavi gören Fatma Hamurcu (79) koronavirüs salgın hastalığı nedeniyle hayatını kaybetti.
Merhumenin cenazesi bugün saat 11 sularında Sarıkaya Köyü’nde Kovid-19 tedbirleri kapsamında toprağa verildi.
Diğer bir vefat ise yine Ornalı beldesinde yaşandı. Ereğli Devlet Hastanesinde tedavi gören Fatma Duman (45) koronavirüs salgın hastalığı nedeniyle hayatını kaybetti.
Merhumenin cenazesinin yarın, Kovid-19 tedbirleri kapsamında toprağa verileceği öğrenildi.
BABA OĞUL ARASINDAKİ KAVGADA KAN AKTI
1
EREĞLİ’DE YENİ YAPILACAK CEZAEVİNİN YERİ BELLİ OLDU
3644 kez okundu
2
Çatıdan Atlayan Öğrenci Hayatını Kaybetti
3556 kez okundu
3
Kendini Asarak Yaşamına Son Verdi
3300 kez okundu
4
FECİ PATPAT KAZASININ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ
2849 kez okundu
5
EREĞLİ’DE KAMYONUN ALTINDA KALAN ŞAHIS HAYATINI KAYBETTİ
2675 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.