40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Yenimuhacırspor ile Beyendikspor arasında oynanan karşılaşma, kırmızı kart gören oyuncunun hakeme saldırması üzerine yarıda kaldı.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) – Edirne 2. Amatör Lig B Grubu’nda Keşan Atatürk Stadı Mustafa Kaldı Sahası’nda oynanan Yenimuhacırspor–Beyendikspor karşılaşması, yaşanan olaylar nedeniyle tamamlanamadı.
Yaklaşık 500 taraftarın izlediği Keşan derbisinde mücadele 0-0 devam ederken, 43. dakikada Beyendikspor’dan kırmızı kart gören Bilal, maçın hakemi Mert Kunt’a yumruk attı.

Saldırının ardından hakem Mert Kunt karşılaşmayı tatil etti. Olayın ardından sahada gerginlik yaşanırken, güvenlik güçleri duruma müdahale etti.
Karşılaşmayla ilgili nihai kararın, ilgili Disiplin Kurulu ve Tertip Komitesi tarafından verileceği öğrenildi.
Kaynak: IGF Haber
Tofaş'In Potada Galibiyet Sayısı 11 Oldu
1
Press67NET, yayın hayatına başladı!
1388 kez okundu
2
EREĞLİLİ MASTERLAR TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA MÜCADELE EDECEK
1285 kez okundu
3
BAŞKAN POSBIYIK: ÖNEMLİ BAŞARI; KIZLARIMIZI TEBRİK EDİYORUM
1210 kez okundu
4
“ALİ KOÇ, SENİ BU SEYİRCİYLE, GÖNDERECEĞİM”
1091 kez okundu
5
Ereğli Lisesi Türkiye Finalinde!
1015 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.