40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Kınık Belediye Başkanı Sema Bodur, Büyükşehir Meclis Toplantısı’na gitmek üzere yola çıktığı sırada Kuzey Ege Otoyolu’nda kontrolden çıkarak refüje çarpan araçta, başkan Bodur ve beraberindekiler yara almadan kurtuldu.
Kınık Belediye Başkanı Sema Bodur, Büyükşehir Meclis Toplantısı’na katılmak üzere yola çıkarken Kuzey Ege Otoyolu’nda trafik kazası geçirdi. Sadettin Avcı’nın kullandığı otomobil, kontrolünü kaybederek refüje çarptı. Kazada, Kınık Belediye Başkanı Sema Bodur, Belediye Meclis Üyesi Bilge Kasırga ve basın danışmanı Oğuz Göçmen, herhangi bir yara almadan kurtuldu.Kazadan sonra Belediye Başkanı Bodur, sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı açıklamada, kazadan sağ salim kurtulduklarını ve sağlık durumlarının iyi olduğunu belirtti. Başkan Bodur, “Trafik kazası sonrasında arayarak, mesaj gönderip sosyal medya üzerinden geçmiş olsun dileklerini ileten herkese teşekkür ediyor; sağlık durumumuzun iyi olduğunu bildirmek istiyorum” şeklinde açıklama yaptı.
MHP’den 5’inci ‘Vakit Tamamdır’ Paylaşımı: Terörle Mücadele ve Milli Birlik Vurgusu
1
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2242 kez okundu
2
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2086 kez okundu
3
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2067 kez okundu
4
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2024 kez okundu
5
Hükümlü ve yükümlülerin istihdamına yönelik işbirliği protokolünün toplantısını gerçekleştirdiler
1975 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.