40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, kış şartlarının ağırlaştığı bölgelerde yaban hayvanları için yemleme çalışmalarını sürdürdüğünü duyurdu. Çalışmaların Niğde Demirkazık Yaban Hayatı Geliştirme Sahası’nda yoğunlaştığı bildirildi.
NİĞDE (İGFA) – Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kış aylarında yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için sahada yemleme faaliyetlerine devam edildiğini duyurdu.
Açıklamada, özellikle ağır kış koşullarının etkili olduğu alanlarda doğaya yem bırakıldığı, sürecin ise fotokapanlarla takip edildiği belirtildi.
Yerleştirilen kameralar sayesinde hem hayvan popülasyonunun hareketliliğinin izlendiği hem de elde edilen veriler doğrultusunda çalışmaların planlandığı ifade edildi.
Yemleme çalışmalarının Niğde’de bulunan Demirkazık Yaban Hayatı Geliştirme Sahası’nda sürdürüldüğünü belirten yetkililer, yaban hayatının korunması ve doğal dengenin desteklenmesi amacıyla kış boyunca çalışmaların aralıksız devam edeceğini duyurdu.
Kaynak: IGF Haber
Doğa Dostu Çevre Tırı BEUN’da Gençlerle Buluştu
1
Yatağında ölü olarak bulundu
2487 kez okundu
2
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2247 kez okundu
3
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2091 kez okundu
4
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2072 kez okundu
5
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2029 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.