40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye limanlarında kruvaziyer turizminde son 14 yılın en yüksek mayıs ayı verilerine ulaşıldığını açıkladı. Yılın ilk 5 ayında 324 kruvaziyer gemisiyle 455 bin 580 yolcuya hizmet verildi.
ANKARA (İGFA) – Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin kruvaziyer turizmindeki gelişimine ilişkin verileri paylaştı.
Bakan Uraloğlu, limanlarda ağırlanan kruvaziyer gemi sayısının 169’a, yolcu sayısının ise 257 bin 897’ye yükseldiğini belirterek, Mayıs ayı verilerinin son 14 yılın en yüksek seviyesine ulaştığını ifade etti.
Türkiye’nin deniz turizminde bölgesel ve küresel ölçekte önemli bir merkez haline geldiğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, limanlara gösterilen yoğun ilginin ülkenin kruvaziyer rotalarındaki konumunu güçlendirdiğini kaydetti.
Bakan Uraloğlu, yılın ilk 5 ayında toplam 324 kruvaziyer gemisi ve 455 bin 580 yolcuya ulaşıldığını belirterek, Türkiye’nin küresel kruvaziyer turizmindeki payını artırmaya devam ettiğini bildirdi.
Kaynak: IGF Haber
Türkiye Ile Moğolistan Arasında Ticaret Hedefi 500 Milyon Dolar
1
Adı Haarp ve Deprem iddiasıyla gündeme gelen savaş gemisi Ereğli açıklarında demir attı.
2229 kez okundu
2
Ereğli’de Şizofreni Hastası Dehşet Saçtı: Ailesini Bıçakla Yaraladı
2074 kez okundu
3
Erdemir’de Trafo Patlaması araçlar zarar gördü.
2055 kez okundu
4
Gazeteci Sinan Kabatepe’nin annesi hayatını kaybetti
2012 kez okundu
5
Hükümlü ve yükümlülerin istihdamına yönelik işbirliği protokolünün toplantısını gerçekleştirdiler
1963 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.