40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
4.309,12%-0,18
3.335,67%0,36
10.222,02%-0,03
02:00
Fenerbahçe’nin önceki dönem başkanlarından Aziz Yıldırım, olağanüstü seçimli genel kurulda başkanlığına aday olduğunu açıklayarak camiaya birlik çağrısı yaptı.
İSTANBUL (İGFA) – Fenerbahçe’nin eski başkanı Aziz Yıldırım, kulübün başkanlığına yeniden aday olduğunu resmen duyurdu.
Yıldırım, yaptığı açıklamada Fenerbahçe’nin 120. yılına dikkat çekerek camiada birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Açıklamasında “Fenerbahçe camiasının bir ve beraber olduğunu göstereceğimiz destansı 120. yıl için Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı’na adayım” diyen Aziz Yıldırım, adaylık sürecine ilişkin çağrıda da bulunarak, olası diğer adaylar Barış Göktürk ve Hakan Safi başta olmak üzere tüm isimlere birlikte hareket etme teklifinde bulundu.
Fenerbahçe’nin mevcut tabloyu ancak birlik ve beraberlikle aşabileceğini savunan Aziz Yıldırım, “Fenerbahçe’de tecrübe ve gençlik birlikte hareket ederse kimse kulübün önünde duramaz. Gelin bir olalım, beraber olalım ve Fenerbahçemizi hep birlikte güzel yarınlara taşıyalım” dedi.
Kaynak: IGF Haber
Bursalı Kadın Hentbolcular Şampiyonluğa Koşuyor
1
Press67NET, yayın hayatına başladı!
1388 kez okundu
2
EREĞLİLİ MASTERLAR TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA MÜCADELE EDECEK
1285 kez okundu
3
BAŞKAN POSBIYIK: ÖNEMLİ BAŞARI; KIZLARIMIZI TEBRİK EDİYORUM
1210 kez okundu
4
“ALİ KOÇ, SENİ BU SEYİRCİYLE, GÖNDERECEĞİM”
1091 kez okundu
5
Ereğli Lisesi Türkiye Finalinde!
1015 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.